Petri Ritala, 271

Ilmastointiasentaja, luottamushenkilö liikuntalautakunnassa, perusturvassa ja Kirkkonummen palvelukeskussäätiössä

Petri Ritala on miehenikään ehtinyt ilmastointiasentaja Ravalssista. Nuorena miehenä Petri oli SM-tason maileri. Kirkkonummelle hän muutti vuonna 1985 Masalaan.

Tapparan miehenä urheilu ja liikunta ovat lähellä Petrin sydäntä. Uimista ja vesijuoksua harrastava Petri taittaa matkat myös monesti polkupyörällä.

Petri on toiminut luottamushenkilönä liikuntalautakunnassa, perusturvassa ja Kirkkonummen palvelukeskussäätiössä. Kuntalaisten asiat ovat hänelle arvokkaita ja hän on kiinnostunut kuntalaisten arjen haasteiden ratkaisemisesta. Petrille voit kertoa pulmasi.

Kuntavaaliehdokkaana Petri ajaa sinulle kohtuullisia liikuntamaksuja, ulkoilureittien kehittämistä, vähäosaisten ruuanjakelun palauttamista Kirkkonummelle ja kunnan vuokra-asuntojen pysymistä Kirkkonummen hoidossa.

Tutustu myös muihin ehdokkaisiin