Pekka Sinisalo, 276

Valtuutettu, Ohjaamo/Vauhdittamo vastaava

Pekka M. Sinisalo on kunnanvaltuutettu ja Veikkolasta. Ikää ja kokemusta hänelle on kertynyt ja partakin harmaantunut. Vaikka Pekka asuukin kaukana pohjolan perukoilla Veikkolassa, on hän kuitenkin aina ajanut koko kunnan asioita. Varsinaista kyläpoliitikkoa Pekasta ei siis saa, vaikka kotikylän asiat ovatkin hänelle tärkeitä, mutta niin ovat myös sinun kyläsi asiat.

Pekka on koulutukseltaan historioitsija ja opettaja, FM Helsingin yliopisto. Hän on myös HR-asiantuntija ja rehtorin pätevyyden omaava projektipäällikkö. Pekka vastaa Kirkkonummen Ohjaamon ja aikuisohjaamon Vauhdittamon toiminnoista.

Pekka kuvailee itseään naimisissa olevaksi kolmen teini-ikäisen tytön ”kärsivälliseksi” isäksi. Sotilasarvoltaan Pekka on muuten kapteeni. Politiikan saralla hän on melko kokenut tekijä ja erilaisia luottamustoimia on mm. maanpuolustustiedotuksen suunnittelukunnasta ja HSL:n hallituksesta. Erilaisia luottamustoimia ja puheenjohtajuuksia onkin kertynyt Pekalle vuosien varrella ansioluetteloon sangen runsaasti.

Pekan harrastuksiin kuuluu vaellus, sukellus, kokkaaminen ja reserviläistoiminta.

Tässä sinulle ehdokkaaksi kunnon valtuutettu!

Yhteystiedot: pekka.sinisalo@kirkkonummi.fi

Tutustu myös muihin ehdokkaisiin